Os obxectivos que se pretenden nesta unidade son:
· Escoitar e comprender un poema de forma oral.
· Ler e escribir textos breves formados cos grupos consonánticos estudados (cr, cl, gr, gl) e responder axeitadamente as preguntas de comprensión lectora.
· Interiorizar, de forma non teórica, o concepto do nome.
· Coñecer as principais características dos animais en perigo de extinción.
· Coñecer as principais características dos réptiles e dos insectos.
· Identificar algunhas características do aire e a auga e os prexuízos da contaminación.
· Coñecer nocións básicas sobre o sol, a lúa, as estrelas e a Terra.
· Diferenciar entre o día e a noite.
Iniciaremos este tema 10 mediante a Tarefa Competencial. "Animais en Perigo"
LECTURA E COMPRENSIÓN LECTORA:
Le e fai un debuxo do poema:
Unha dúas e tres
eu salto as ondas
con só un pé.
O sol polas tardes
xa non é amarelo,
reloce brillante,
no medio do ceo.
O mar coas ondas
convídao a xogar,
e el pouquiño a pouco
acóchase no mar
Búscano as ondas,
agora van, agora veñen,
coa brisa xogando,
tamén se entreteñen.
Eu sigo na beira
e xogo tamén,
saltando nas ondas
con só nun pé.
Vocabulario:
- ondas: olas
- reloce: reluce
- acóchase: escóndese
Copia o seguinte texto no caderno e contesta ás preguntas:
Nome:_________________________________
Como é?:______________________________
Aliméntase de:__________________________
Reprodúcese por: _____________________ _
Vocabulario:
A seguinte actividade facedea oralmente, comentando que pasou co golfiño:
VIDEOS:Como é?:______________________________
Aliméntase de:__________________________
Reprodúcese por: _____________________ _
Vocabulario:
- acocho: escondite
- pintas: manchas
A seguinte actividade facedea oralmente, comentando que pasou co golfiño:
Mira estes vídeos de animais en perigo de extinción e da natureza.
No hay comentarios:
Publicar un comentario