26.4.20

TEMA 10 DE XUNTOS ( LINGUA-C.DA NATUREZA E CIENCIAS SOCIAIS): TAREFA COMPETENCIAL

Os obxectivos que se pretenden nesta unidade son:
· Escoitar e comprender un poema de forma oral.
· Ler e escribir textos breves formados cos grupos consonánticos estudados (cr, cl, gr, gl) e responder axeitadamente as preguntas de comprensión lectora.
· Interiorizar, de forma non teórica, o concepto do nome.
· Coñecer as principais características dos animais en perigo de extinción.
· Coñecer as principais características dos réptiles e dos insectos.
· Identificar algunhas características do aire e a auga e os prexuízos da contaminación.
· Coñecer nocións básicas sobre o sol, a lúa, as estrelas e a Terra.
· Diferenciar entre o día e a noite.


Iniciaremos este tema 10 mediante a Tarefa Competencial. "Animais en Perigo"
Esa tarefa céntrase nos animais en perigo de extinción e na actitude que debemos inculcarlles aos pequenos  e pequenas, para que repecten o seu hábitat e forma de vida. 

LECTURA E COMPRENSIÓN LECTORA:
Le e fai un debuxo do poema:

Unha dúas e tres
eu salto as ondas
con só un pé.

O sol polas tardes
xa non é amarelo,
reloce brillante,
no medio do ceo.

O mar coas ondas
convídao a xogar,
e el pouquiño a pouco
acóchase no mar

Búscano as ondas,
agora van, agora veñen,
coa brisa xogando,
tamén se entreteñen.

Eu sigo na beira
e xogo tamén,
saltando nas ondas
con só nun pé.

Vocabulario:
  • ondas: olas
  • reloce: reluce
  • acóchase: escóndese
COMPRENSIÓN E EXPRESIÓN ESCRITA:
Copia o seguinte texto no caderno e contesta ás preguntas:

Nome:_________________________________
Como é?:______________________________ 
Aliméntase de:__________________________
Reprodúcese por: _____________________   _

Vocabulario:
  • acocho: escondite
  • pintas: manchas
EXPRESIÓN ORAL:
A seguinte actividade facedea oralmente, comentando que pasou co golfiño:

VIDEOS:
Mira estes vídeos de animais en perigo de extinción e da natureza.








No hay comentarios:

Publicar un comentario