LECTURA E COMPRENSIÓN LECTORA:
Lectura de tres noticias. Le e comenta de que trata cada noticia e despois di que título dos que están abaixo corresponde a cada unha .
Vocabulario:
Congreso: reunión
COMPRENSIÓN E EXPRESIÓN ESCRITA:
Fai os exercicios que te poñemos seguidamente:
1-. Facer as fichas que xa tedes fotocopiadas, correspondentes ao Tema 10 de Xuntos: fichas de reforzo e ampliación.
2-.Copia nun caderno a poesía de Mª I. Fuentes. Despois fai un debuxo e fixate ben que bechiños aparecen na lectura.
"Pequenos bechiños"
Vocabulario:
Lectura de tres noticias. Le e comenta de que trata cada noticia e despois di que título dos que están abaixo corresponde a cada unha .
Vocabulario:
Congreso: reunión
COMPRENSIÓN E EXPRESIÓN ESCRITA:
Fai os exercicios que te poñemos seguidamente:
1-. Facer as fichas que xa tedes fotocopiadas, correspondentes ao Tema 10 de Xuntos: fichas de reforzo e ampliación.
2-.Copia nun caderno a poesía de Mª I. Fuentes. Despois fai un debuxo e fixate ben que bechiños aparecen na lectura.
"Pequenos bechiños"
Pequenos bechiños
hai pola horta:
avespas e grilos,
cubertos de terra,
arañas que tecen
con moito traballo,
lindas bolboretas
e formigas en ringleira…
Que coas miñas miguiñas
fan unha festa!
Vocabulario:
- bechiños: animales pequeños (insectos).
- horta: huerta.
- tecen: tejen (hacen una tela).
- ringleira: fila.
- Miguiña: trozo pequeño de pan.
- A visita ao planetario foi incrible.
- Onte fomos con Crisanto coller croios á praia de Coído.
- En Inglaterra fálase inglés.
- O gladiador loitaba no circo.
Vocabulario:
croios: piedras
loitaba: luchaba
croios: piedras
loitaba: luchaba
EXPRESIÓN ORAL:
Aquí tes unha serie de exercicios orais para comentar en familia:
1-.Observa a seguinte lámina, as palabras escritas son nomes. Fai oralmente frases con cada unha delas.
2-.Con cada un destes nomes: nena, can e nube fai oralmente dúas frases.
3-.Observa esta outra lámina, nela falan das características dos réptiles. Le e despois comenta oralmente as preguntas de máis abaixo.
Preguntas:
Verdadeiro ou Falso?:
VÍDEOS:
1-.Observa a seguinte lámina, as palabras escritas son nomes. Fai oralmente frases con cada unha delas.
2-.Con cada un destes nomes: nena, can e nube fai oralmente dúas frases.
3-.Observa esta outra lámina, nela falan das características dos réptiles. Le e despois comenta oralmente as preguntas de máis abaixo.
Preguntas:
- De que teñen cuberto o corpo os réptiles?
- Que outros animais teñen escamas?
- Repite o nome dos cinco réptiles da lámina.
- Como se desprazan?
- Os reptiles nacen de_______
Verdadeiro ou Falso?:
- O sol danos calor. (V/F)
- Todos os seres vivos necesitan a luz do sol. (V/F)
- A lúa sae ao amencer. (V/F)
- Ao mediodía o sol está moi alto. (V/F)
- As plantas poden vivir sen sol. (V/F)
- Polas noites brilan as estrelas. (V/F)
VÍDEOS:
No hay comentarios:
Publicar un comentario