É fundamental prestar especial atención ao desenvolvemento das habilidades sociais, xa que en primeiro lugar son imprescindibles para a adaptación dos nenos e nenas á contorna no que desenvolven as súas vidas, e posteriormente estas habilidades van proporcionar as ferramentas para desenvolverse como adultos na esfera social, sendo a base para sobrevivir de maneira sa tanto emocional como laboralmente.
LECTURA E COMPRENSIÓN LECTORA:
Observa esta lámina onde uns nenos e nenas xogan xuntos, despois le o conto: "Onde están as bocas?" onde resalta a importancia do compañeirismo.
Había unha vez un neno que se chivaba de todo. En canto alguén preguntaba quen fixera ou devandito algo, o neno saltaba rapidamente dicindo o nome do culpable. E empezou a ocorrer no seu colexio que ningún neno falaba, porque todo respondíao e contábao el, de forma que en moi pouco tempo todos foron quedando sen boca por usala tan pouco, ata que ningún podía dicir nada. Entón o neno comezou a aburrirse e a sentirse só, porque non lle falaban: ninguén quería estar con el por deixalos sen boca... E pensando que facer para arranxalo, ocorréuselle ser el quen fíxese as preguntas, e deixalas responder. O truco funcionou, e ao haber tantas preguntas sen resposta, as bocas dos demais fóronse abrindo ata que o neno puido falar con todos.
E así deixou de chivarse de todo, porque comprendeu que era moito mellor a máis divertido deixar que fosen os demais quen contase as súas cousas.
Vocabulario:
Vídeos sobre habilidades sociais para a vida e sobre a amizade.
Observa esta lámina onde uns nenos e nenas xogan xuntos, despois le o conto: "Onde están as bocas?" onde resalta a importancia do compañeirismo.
Había unha vez un neno que se chivaba de todo. En canto alguén preguntaba quen fixera ou devandito algo, o neno saltaba rapidamente dicindo o nome do culpable. E empezou a ocorrer no seu colexio que ningún neno falaba, porque todo respondíao e contábao el, de forma que en moi pouco tempo todos foron quedando sen boca por usala tan pouco, ata que ningún podía dicir nada. Entón o neno comezou a aburrirse e a sentirse só, porque non lle falaban: ninguén quería estar con el por deixalos sen boca... E pensando que facer para arranxalo, ocorréuselle ser el quen fíxese as preguntas, e deixalas responder. O truco funcionou, e ao haber tantas preguntas sen resposta, as bocas dos demais fóronse abrindo ata que o neno puido falar con todos.
E así deixou de chivarse de todo, porque comprendeu que era moito mellor a máis divertido deixar que fosen os demais quen contase as súas cousas.
Vocabulario:
- Devandito: dicho.
- Arranxalo: arreglarlo.
- Chivarse: delatar a alguien.
1.- Agora podes facer un debuxo co teu grupo de amigos imprimindo a seguinte ficha. Se non tes impresora, podes facelo nun folio.
EXPRESIÓN ORAL:
-Unha vez lido o conto podedes comentar coa vosa familia si "chivarse " doutros nenos ou nenas é unha falta de compañeirismo e por que.
-Unha vez lido o conto podedes comentar coa vosa familia si "chivarse " doutros nenos ou nenas é unha falta de compañeirismo e por que.
VÍDEOS
Vídeos sobre habilidades sociais para a vida e sobre a amizade.
No hay comentarios:
Publicar un comentario