Esta semana comezaremos o tema 11
A través das diferentes actividades, preténdese que os alumnos e as alumnas adquiran os seguintes coñecementos:
A través das diferentes actividades, preténdese que os alumnos e as alumnas adquiran os seguintes coñecementos:
Os obxectivos que se pretenden nesta unidade son:
· Escoitar e comprender un conto de forma oral.
· Ler e escribir textos con correción e responder axeitadamente as cuestións que se propoñen.
· Memorizar o abecedario e aprender a norma ortográfica que rexe o uso de "mp" e "mb".
· Recoñecer as plantas como seres vivos.
· Distinguir as partes dunha planta a as súas características.
· Coñecer como nace unha planta.
· Coñecer os nomes dalgúns tipos de plantas.
·Identificar e describir os fenómenos meteorolóxicos que se producen no seu ámbito máis próximo.
· Coñecer e diferenciar as características de cada estación do ano.
LECTURA E COMPRENSIÓN LECTORA
Lectura de: "As bolboretas e a primavera".
Vocabulario:
-Para a comprensión da lectura, di oralmente cal é a resposta correcta.
COMPRENSIÓN E EXPRESIÓN ESCRITA
Fai as seguintes actividades que te poñemos.
1.- Aprende o abecedario en galego e escríbeo no caderno.
2.- Aprende a seguinte regra.
3.- Escribe no caderno os nomes dos seguintes debuxos atendendo a regra que aprendiches.
4.- Agora vas a escribir no caderno o nome dos meses que leven mb.
4.- Ditado.
-O neno ten o pelo longo.
-Xa é a hora de xantar.
-O mago vive no cume da montaña.
EXPRESIÓN ORAL
-Observa a seguinte lámina, onde falan das plantas como seres vivos.
1.- Na seguinte secuencia, ordénaa e comenta oralmente cada paso.
2.- Fai un debuxo, no caderno ou nun folio, dunha planta e ponlle os nomes das súas partes.
-Agora observa está lámina, onde explica como sabemos o tempo que vai.
3.- Mira as dúas fotos e despois de ler as tres frases que hai en cada unha, di cal lle corresponde a cada imaxe.
VÍDEOS
Vídeos sobre as partes dunha planta.
Vocabulario:
- Algarabía: alboroto.
- Buraco: agujero.
- Calado: silencio.
- Orballo: llovizna.
- Trasno: duende.
- Cunca: taza.
- Gromos: brotes
- Espreguízase: estírase.
-Para a comprensión da lectura, di oralmente cal é a resposta correcta.
COMPRENSIÓN E EXPRESIÓN ESCRITA
Fai as seguintes actividades que te poñemos.
1.- Aprende o abecedario en galego e escríbeo no caderno.
2.- Aprende a seguinte regra.
3.- Escribe no caderno os nomes dos seguintes debuxos atendendo a regra que aprendiches.
4.- Agora vas a escribir no caderno o nome dos meses que leven mb.
4.- Ditado.
-O neno ten o pelo longo.
-Xa é a hora de xantar.
-O mago vive no cume da montaña.
EXPRESIÓN ORAL
-Observa a seguinte lámina, onde falan das plantas como seres vivos.
1.- Na seguinte secuencia, ordénaa e comenta oralmente cada paso.
2.- Fai un debuxo, no caderno ou nun folio, dunha planta e ponlle os nomes das súas partes.
-Agora observa está lámina, onde explica como sabemos o tempo que vai.
3.- Mira as dúas fotos e despois de ler as tres frases que hai en cada unha, di cal lle corresponde a cada imaxe.
VÍDEOS
Vídeos sobre as partes dunha planta.
Vídeos sobre o tempo atmosférico.
LL
No hay comentarios:
Publicar un comentario